Tuesday, July 10, 2018

ב"ה

מקור הבנקאות ותקון כל בנקים

בנק = נקב

הבנק = נקבה

הבנקאות היא עוות וסלוף עקרון השקעות זרע בנקבה. הבה נבאר את האמת וכך נתקן את הסלוף.

זכר = 227 = ברכה = נהיה כל הארץ
= 1226 = 227 = סוד נקבה
= אבי ואמי ירושלים
= עמק כל ספרי התורה
= רחב כל ספרי התורה
= אם ובת דבורה = חזה אור
= תקון בעל שם טוב
= תקום המלכה ארץ עתק של כל ספרי התורה
= 4223 = 227
= אני רואה את בשר = אני רואה את המציאות
= אני רואה את עולמות

זרע = 277 = עזר = העֻבר = כל זכר = כל ברכה
= אור סובב = תקון אבי ואמי = 1276 = 277
= אדמה ברכה = יהיה מאור
= אני רואה את בנך = אני רואה את כל בשר
= אני רואה את כל המציאות
= אני רואה את כל עולמות
= הארץ לפני


בנק = 152 = נקב = כל ארץ = 1151
= 152 = כל בכל כל = כל אדמה אליהו
= לב ארץ חי = השוכן ארץ בהוה = 2150 =
= 152 = בני נולד = בני מוליד = בני מול דוד
= בני יודע = בני הוה עד = הויה מתגלם בכל
= לב עמי = לב אליהו הנביא = אליהו הנביא השוכן
= לב כלב הבונה = כלב הבונה השוכן
= לב ישעיהו בן אמוץ הנביא
= ישעיהו בן אמוץ הנביא השוכן
= שמר תורה

נקבה = 157 = הבנק = ירושלים = 1156
= 157 = כל הארץ = המלכה כל בה
= עיני כל ספרי התורה = פני כל ספרי התורה
= רשמה תורה

השקעות זרע בבנק הנקבה מביאות התשואות הגדולות ביותר.

רבית = ברית